Alla inlägg under augusti 2008

Av rödluvan/emma - 5 augusti 2008 00:58

Ja måste vara fulast isf =PNu värker det liksom ut mot tårna litegrann.. Det var en avbruten synål btw (om inte en bit sitter kvar i foten då, men de tro ja inte). Hur hamnade den på min hallmatta kan man ju fråga sej (yster?hehe). Så nu när ja ligger å försöker sova är det enda ja ser när jag drar ut den med poligripen när jag blundar gaaaahhh!! störigt! åsså ser ja en tunga som blir avklippt med sax!? Va är de om?? jag har ju problem!nä nu ska ja gö ett nytt försök.. vill inte va dö på jobbet i morrn.. ida mena jag..natti

Av rödluvan/emma - 4 augusti 2008 20:23

Ja vad har jag åstakommit idag då? Ja inte ett skit typ!Packat säck, bytt bälg (igen), kört truck, bandat.. (tjoho va kul att höra om mitt jobb va!?) Frysit har ja gjort en hel del.Har fått nå konstigt utslag på sidan, under armen typ.. vet inte va d kan vara.. Trampade in en stålgrej i foten när ja kom hem(va kom den ifrån tro?). Försökte att dra ut den med fingrarna men den satt stenhårt. Fick studsa på ett ben till verktygslådan och plocka fram poligripen. typ 1,5 cm in i foten satt den. Tur man har tjock hud där =PSom sagt.. händelselös dag ..Undra hur dom på 118100 vet att jag är rödhårig!? Skickade ett sms dit om vem jag var och fick svaret:118100 tror att Emma Wågström i Kvissleby är en 25-åring som har oktober såväl som födelsemånadoch mellannamn. Vi tror också att hon är en rödlätt brunett som klär i höstens eldiga färger. Det här anar vi är en sportig tjej som gärna tar sig av utmaningar som t.ex ett långdistanslopp, och som har en pondus då det gäller att få sin vilja fram! Hon viker sig inte för någon.haha rätt skoj! syrrans stämde in skit bra!

Av rödluvan/emma - 3 augusti 2008 19:45

Igår vart det party! var inte lätt att få tag på folk som ville vara med men syrran följde med till ante iaf. Jag testade spela gitarr hero för första gången och fick konstaterat att jag sög. Skit dåligt gick det. Sen rökte vi vattenpipa och lyssnade på hård rock. Syrran åkte hem när vi gick ut..Nu ska jag lägga mej i sängen å fortsätta surra telefon.so long suckers!

Av rödluvan/emma - 1 augusti 2008 17:46

Vart inget piller igår. Anzo kom hit istället. Myste på. satt å surrade. Båda var på bättre humör än innan när hon drog vid 23.30 (hon snodde även med sej min snus då).Idag stack ja från jobbet vid lunch. Fanns knappt nått jobb att göra. Mamma, Mysan och Sim kom och hämtade mej =) Hade tänkt höra med nisse om ja kunde ha my i morrn men då åker dom till Leksand sommarland. Har hyrt stuga. Hoppas dom får fint väder.Nu ska ja lägga mej i sängen å kolla på nån dålig serie..ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards