Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Fettisda!

Av rödluvan/emma - 25 februari 2009 00:21

Idag fick jag hem Mysan igen! Tjoohoo! Har saknat henne som f*n. Hon var pysslig som vanligt och satte sig direkt och tillverkade en akvarium kuliss som hon sedan visade och berättade en historia till hemma hos syrran. Där vart vi bjudna på hemgjorda semlor. De var riktigt goda! köpta gillar ja inge vidare..

Måste bara få skryta över att jag har VÄRLDENS bästa familj! Ni tror säkert att ni har det men ni är lurade allihop :P
Jag har tänkt på det mycket nu när jag varit dålig när blindtarmen brast å sånt. Syrran var till å med å handlade kläder till mig på mellandagsrean. jag bad henne inte ens.
Och nu när jag var till Sthl förra vecka å opererade mig. (skaffade sillisar :P behöver inte hålla det hemligt längre nu)
Både mamma, pappa och mormor har hjälpt till att finansiera och syrran åkte ner till sthlm bara för att kunna ta tåget med mig hem. Mamma åkte med mig ner till sthlm. Jag är så otroligt tacksam! å jag är hur glad och nöjd som helst. Kan knappt tro att det är sant!

 
 
maria

maria

25 februari 2009 10:12

haha va go du e...bra tänkande...kommar man långt me...när du mår dåligt arg besviken...då kan du bara gå bakot och läsa för att bli båmind om hur bra du har det med en sådan fin familj...grattis till bobbbisarna...själv så skulle jag vilja ta bort en hel del...ja vi får väll se vad som händer kram kram

http://mariavinsa.blogg.se

 
Ingen bild

Yster

25 februari 2009 13:51

Jag käner likadant:) är så tacksam över den familjen som vi har. kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards