Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Utmaning

Av rödluvan/emma - 25 februari 2009 17:49

Utmanad Det här är svårare än du tror! Kopiera detta radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug. Lycka till!1. Vad heter du? Emma2. Ett ord på fyra bokstäver:Evig3. Flicknamn: Embla4. Pojknamn: Egon5. Yrke: Efterbliven?6. Färg: Eld röd7. Klädesplagg: En sting8. Mat: Efterrätt9. Sak i badrummet: Eyeliner10. Plats/stad: En trapp bort :p11. En orsak att vara sen: En dålig hår-dag..12. Något man skriker: ELLER HUR!!!13. Film: ET14. Något man dricker: En öl15. Band: Evergreen Terrace16. Djur: Elektrisk ål17. Gatunamn: Eftervägen :p18. Bil: En jävligt dyr19. Sång: Explosivo20. Aktivitet med mer än en deltagare: Erektion :D

 
 
maijsan

maijsan

26 februari 2009 20:35

men vad är det jag läser, sillisat! härligt" det är något jag funderar på att göra efter barn nr 1 och 2... när de förmodligen lär hänga ner till knäna!! Skulle faktiskt vilja fylla min överläpp lite också. ytlighet behöver inte vara nå neg ju :) kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Andreas

Andreas

26 februari 2009 20:43

Skönt att höra att det inte är bara jag som tycker att det är övedrivet skit om den jäkla förlovningen :)

Ha det gott

http://kornandy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards