Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Bröstförstoring

Av rödluvan/emma - 27 februari 2009 13:00

Pratade med pappa i telefon för ett tag sen. Han är verkligen inte insatt i det här med bröstförstoring. Först frågade han om silikonet var flytande som man sprutade in. Sen om de skar både över och under bröstet och om man lägger inplantatet runt bröstvårtan o_O Så jag fick ju klargöra en hel del för honom =) Han sa oxå att hans kropp är opropotionerlig. Min med, det var därför jag opererade mig, sa jag. Då sa pappa att han skulle ha gjort en huvudförstoring haha GO FOR IT! :P (eller bya huvud sa han egentligen)

 
 
Malin

Malin

28 februari 2009 12:00

Hej hej å hallå :)
Har du gjort bröstförstoring? Vart å hur isåfall? *nyfiken*

Hoppas att det är bra med dig. Här är det toppen :) Så skönt att vara hemma igen.

Kram!

http://hazzel.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

1 mars 2009 13:37

Hej. Jooh då, jag tycker nog att det gick bra :) Har juh inte så mycke att gämföra med dock (?) Hade ordentliga förvärkar i tre dagar hemma *huvva för dom* Sen åkte vi in vid 15 tiden på söndagen, för då gjodre det ooont,fick forsta krystverkän 21.12 å 21.22 är han född :)

Blev du "liggandes" länge efter operationen? När var det? Känns det bra nu? *frågor frågor frågor*

http://hazzel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Z

1 mars 2009 22:13

*gör tummen upp* =D

 
Ingen bild

Stellan

2 mars 2009 22:10

hahahah.. papsen är ju underbar!! :D
Det är bra att han frågar och är nyfiken men huvudförstoringen var ju grym :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards