Alla inlägg under februari 2009

Av rödluvan/emma - 23 februari 2009 02:15

Har inte haft nån sån sen jag flyttade än så nu är det dax. Frågan är bara när..Den 7e ska vi ju ut och käka för att fira Linda så jag tänkte om man skulle ta tjejkvällen den 14e. Men då kom jag på att Anzo förmodligen inte kan vara med på någon av de kvällarna =/ Så isf blir det inte förns den 28e mars.. om man inte ska tat nu på lördag!?Skulle gärna vilja ha lite hjälp här med vilka som kan när. Blir det nu till helgen blir det ju lite brottom att planera så jag vill gärna veta så fort ni läser det här. tack på förhand :D// er tillgivne bitch rödluvan :P

Av rödluvan/emma - 22 februari 2009 19:32

Idag har vi varit och firat Farbror Åke på 60års dagen. Han fick berätta om sitt första minne, sin första fylla, sin första kärlek, lyckligaste ögonblicket i livet osv. Ja inte bara han, vi gick runt bordet.

Nu är alla andra å spelar innebandy! Buuuhuuu =(

Tack så mycket för igår Anzo! Det var jätte mysigt!

Av rödluvan/emma - 21 februari 2009 23:55

Ingen som tar åt sig äran?! Bara att tacka och ta emot då =)Idag har jag haft en heldag med Anzo. Det behövdes verkligen. Kände att jag började få lite abstinens :pVi lallade runt på stan halva dagen. Senare käkade vi på olan och gick på bio. Vi såg Bedtime stories. Trodde att den skulle vara bättre..Efter att jag flashat mig i ett gatuhörn körde Anzo hem mig å som tack stal jag med mig hennes snus.En väldigt lyckad dag!over and out..

Av rödluvan/emma - 20 februari 2009 20:08

09-02-16 09-02-16 Reseräkning 898,00

VEM!? Har satt in dessa pengar på mitt konto? reseräkning?Jag bara undrar?!

Av rödluvan/emma - 20 februari 2009 09:30

Igår hade jag fått ett paket med posten. Det var en Allahjärtansdag present från Joanna i USA. En tygpåse med chokladhjärtan och fyra lipp gloss som ser ut som små bakelser =) jätte söta. Men det bästa av allt! Ett kort där det stod att hon kommer hem i MAJ!! Jag har inte träffat henne på några år nu. Sen hennes bröllop tror jag. Fan va kul det ska bli!

Av rödluvan/emma - 19 februari 2009 18:03

Så nu är jag hemma igen!Vart inte så mycket shopping i storstaden som jag hade hoppats men några tröjor fick jag med mig =)Det var kul att träffa gammel paj igen, hade ju inte sett henne sen förra julen.Orkar inte skriva nått mer idag.Ha en mysig kväll!!

Av rödluvan/emma - 17 februari 2009 02:41

Sitter här å mummsar på en apelsin mitt i natten. Sov till 11 idag så nu kan ja inte somna. åsså är det väl för jag vet att jag MÅSTE kliva upp tidigt i morrn.Idag har jag suttit på Charm nästan hela dan med ett gäng grabbar. Druckit kaffe och käkat glass :pI morrn bär det av till huvudstaden. Jag och mamma, sen kommer syrran ner senare för hon jobbar. Ska bli kul att träffa Gammel mormor Mai (eller gammel paj som mysan sa när hon var liten).Sen på tors åker jag och yster tåg hem. Ska bli trevligt att komma iväg lite =)På lördag ska jag vara med Anzo. Gå på stan, käka och gå på bio. Det ser jag verkligen fram emot!puss till alla som förtjänar det! ;P

Av rödluvan/emma - 14 februari 2009 22:20

Dagen till ära bjuder jag på lite bilder.

Enjoy!

Ovido - Quiz & Flashcards