Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Städat! vilken bragd!

Av rödluvan/emma - 27 mars 2009 15:54

Nu är det nydamsugat och nysvabbat här.Även jag är ny skrubbad =) Härlig känsla! Mysan har åkt till pappa N..Nu ska jag snart hångla och laga mat. Sen är det ju jobb på Aveny som väntar.Trevlig helg!Till Träningsvärk: Jo jag tycker absolut vi ska ses till veckan. Efter innebandyn passar bra. Vad sägs om måndag?

 
 
Träningsvärk

Träningsvärk

27 mars 2009 19:47

Hej.
Jag ska kolla i min kalender om jag har någon lucka över för dig på måndag, kan hända att jag kan klämma in dig vid halv sju någon gång. Annars får jag höra med min kollega Huvudvärk och hon eventuellt kan ställa upp. Hör jag inte av mig innan så känns vi vid på måndag då. Ciao!

http://www.traningsvark.com

 
Ingen bild

Zombie

30 mars 2009 16:31

Haha läste fel tyckte det stod: ny rubbad. Konstigt tänkte jag.. Du har ju alltid varit rubbad, en sen såg jag att det stod skrubbad vilket inte va en dag försent ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards