Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Hej måndag!

Av rödluvan/emma - 25 maj 2009 15:30

Dax att skriva lite igen..


Jobbat på aveny på fre och lör. Det har varit klassfester. I fredags var det typ 41 åringar eller nått. Konstigt hur folk kan åldras så olika fort. Vissa såg ut att vara typ 30 och andra över 50. Hoppas jag kommer hålla mig till den första kategorin! jag blir hel nöjd nu när jag får visa legg när jag köper snus :D

I lördags var det klassfest för 83orna. De som gick klassen under mig i skolan. Det var riktigt kul! träffade många jag inte sett på länge. Några som flyttat från stan. När alla de hade hängt in i garderoben gick jag upp till köket och hjälpte till med deras mat. Det hade blivit en jätte miss. Istället för 509 st hade de bara gjort mat till 409 så det blev rätt stressigt att fixa 100 till.. men det ordnade sig till slut och jag kunde kliva in i garderoben igen.


Igår i det fina vädret bestämde jag och linda oss för att ta en prommis runt sidsjön. Fastnade utanför pernilla på en kopp kaffe först. Senare var det ju sista gången på innebandyn =(


Idag borde jag göra som andra ansvarsfulla å typ städa och diska. Men känner mig inte ett dugg ansvarsfull idag. Å den jag hade lovat att umgås med idag känner nog likadant å svarar inte telefon så jag ska nog ägna lite tid åt att inte göra nått.


I morrn ska jag träffa Joanna en sista gång innan hon åker tillbaka till NY igen. Sen lär man ju inte se henne på några år. tills jag skaffat ett jobb och har råd att lägga undan pengar till en resa..


later..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards