Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

hej hopp!

Av rödluvan/emma - 29 maj 2009 23:34

Nu sover små trollen. Mysan i sin säng och Sim i min. Får se vart jag hamnar..


Nu är det sommar! Lallat runt på stan idag en sväng. Eller satt väl mest och intog kaffe =) Fullt med folk på stan. De intog mjukglass istället. Även en tant med taxöron ner till knäna hade slitit av sig tröjan och skumpade gatan fram. Alla hon passerade glömde sin mjukglass för en stund och såg ut som fågelholkar HAHA . Är det på stranden är det ju ingen som bryr sig men mitt på torget blir det liksom felplacerat..


Igår var jag å kollade på rysare hos en kompis. Vill inte nämna han vid namn om han tycker det är pinsamt att han var räddare än mig (nästan) men vi kan kalla honom Patrik :P Asså jag höll på att få panik bara för att han vart så hispig. Nä rysare ska man kolla på med nån som är lite mer stabil. Som kan berätta för mig vad som händer när jag måste hålla för ögonen =) Inte nån som sitter å skriker som en tjej och viftar med armarna HAHA


I morrn ska det ju bli äckligt varmt sägs det så jag funderar på att anordna ett vattenkrig. Med barnen först å främst. Sen kanske man kan ha nån Wet T-shirt contest för de vuxna som avslutning ;P


klapp på huvet!



 
 
Ingen bild

"Patrik"

30 maj 2009 03:15

Vadå berätta för dig vad som händer? Du är ju sjuk, det var ju sjukt otäcka grejor, jag HATAR Miss Esperanza. Förresten är ni ungefär lika hon och du. Jag viftade inte med armarna!

 
Ingen bild

rödluvan

30 maj 2009 11:13

hahaha

 
Ingen bild

virre

30 maj 2009 19:47

va var det för film

 
Ingen bild

rödluvan

31 maj 2009 11:56

vi såg Quarantine och Barnhemmet :)

 
Pernilla

Pernilla

31 maj 2009 21:19

Jag har utmanat dig i in blogg :)
Puzzzzz

http://dablogg.se/polly

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards