Alla inlägg under september 2009

Av rödluvan/emma - 7 september 2009 20:05

..började rätt dåligt men slutade bra.

I tisdags käkade jag på Body in motion för första gången. Det var ju jätte bra mat där. Jag tog lax och Linda tog kyckling. Sen satt vi på uteservering med bBrittan till halv nio på kvällen. Var så skönt ute!

I onsdags satt jag hemma och snorade hela dagen.

I torstags tog jag en repris på Body in motion fast med Stazen. Vi hade inte träffats på hela sommaren så det var najs att få prata av sig lite. Sen på kvällen skulle jag färga Brittans hår hemma hos Frida så hon passade på att bjuda oss på tacos =)

I fredags efter att ha hängt med Boz och Jimmy på stan och köpt grejer till bröllopet så bjöd Linda E med mig att gå på nya Espan (minns inte ens vad det heter nu) och käka buffè. Så jag följde med henne och två kompisar. Det såg likadant ut på Espan som förut. Lite ny färg bara. Men vi hade jätte kul! Dansade till 23. Vid midnatt låg ja hemma i J:s säng så det vart en tidig kväll.

Lars och Joannas bröllop i lördags. Hade jätte kul då oxå. God buffè, dansade hela kvällen :D

Idag fyller Cissi år! hoppas hon har det bra!

I morrn ska vi upp till dagis igen och sen är det dansskola =) Mysan är så nöjd med sina nya rosa dansskor!

men nu var jag väl duktig!

Pappa tyckte jag måste bli bättre att skriva i bloggen så han slipper ringa så ofta :P

=/

Av rödluvan/emma - 4 september 2009 17:52

Sämst jag är på att blogga nu!


Frågan är om jag ska skärpa till mig eller lägga ner bloggen..

Ovido - Quiz & Flashcards