Alla inlägg den 4 april 2009

Av rödluvan/emma - 4 april 2009 23:28

Idag har jag och Mysan varit på kalas hos Emila. Kan inte fatta att hon är 9 år!Som vanligt på kalas så är sockerintaget väldigt högt så Mysan somnade inte förns vid 22 nån gång. =/Åsså jag då! Klantarnas mästare!! Tappar mobilen ur bakfickan ner i toan såklart! Tog isär den direkt å sen fick den ligga på ett papper och torka i 4-5 timmar. Vart skit glad när den gick att slå igång men det varade inte länge. Kollade kvittot men försäkringen gick ut i oktober =( Fixade ju nån drulle grj till hemförsäkringen efter förra gången jag drullade med mobilen så det kanske går att få ut en ny på den.. vet inte riktigt hur det funkar, får kolla upp det. Rätt jobbigt när jag inte har nån hemtelefon och porttelefon är kopplad till mobilen oxå.jag säger bara GGGGGGGGGaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh natt

Av rödluvan/emma - 4 april 2009 00:17

Hade skrivit massa men så låste sig datorn. Dax att börja bränna ut lite bilder om den skulle paja. Har ju haft den ett tag..Idag hade jag sista sovmorgonen på en vecka ;)Tog en promenad i regnet till Simones dagis vid halv tre och hämtade henne. När vi kommit hem kom Mysan oxå =)Stekte pannkaka till middag och sen tog barnen ett bad. Pappa och Åke kom förbi med lite möbler till ballen från farmor. Sen fick barnen glass framför bollibompa. Hade jag varit smart så hade de tagit badet EFTER glassen.. men nu är ju inte så fallet :PNu har jag suttit nån timme å kollat på tradera på klänningar, bikini och annat *suck* är så mycke jag skulle vilja köpa!Nu är det nog dax att göra Mysan sällskap i min säng. I morrn ska vi och fira Emilia =)hårda pussar, blöta kramar och godnatt :D

Ovido - Quiz & Flashcards