Alla inlägg den 23 april 2009

Av rödluvan/emma - 23 april 2009 12:51

Igår var det vääldigt trevligt! Eller hur Margot :D (Margots favvo replik, och att hon punda runt eller pundar bort saker)


Efter att ha dumpat avkomman på dagis styrde jag stegen mot Granlo till Margot. Hade klätt på mig alldeles för mycket. Fick gå och bära på jackan. Margot som det är lite klass på tyckte att jag skulle köra till mamma så hon kunde låssas att jag var hennes chaffis :D Längsen man körde automat!

När vi kom till mamma så gick vi ut och vallade i typ en timme. Sen var det meningen att vi skulle på meditation men den var tydligen inställd såg vi när vi kom dit. Så det vart lunch direkt på gamla flickskolan vid GA kyrkan. Mamma gick där ett år när hon var 15. Undra om de hade lika god tonfisksallad då?!


Efter all denna aktivitet blev jag droppad hemma å sen knatade jag upp till dagis igen på Drop-in-fika. Var i lekparken hemma en stund på eftermiddan och sen när vi kom in var syrran och Mone hos oss :D


En massa knatande vart det alltså i vårsolen =) Idag tog jag en extra runda runt bergsåker när jag lämnat My. Har ätit bra den här veckan oxå för nu måste det bli ändring! Mest ätit sallad med kyckling, lax eller tonfisk. känner mig väldigt hälsosam =)


Nu kaffe sen hämta tvätt!

Ovido - Quiz & Flashcards