Alla inlägg den 30 april 2009

Av rödluvan/emma - 30 april 2009 21:32

Alltså vissa har man bara lust att sparka in lite vett i! Jag vet att det inte skulle hjälpa ett dugg, men fan va skönt det skulle kännas!


puuuuuh! Kändes bra att få ur mig där, nu kan jag fortsätta =)


Mysan kom hem idag på eftermiddan. De vart ju såklart en tur till den omtalade brasan. Andre har ju förklarat om den så fint på sin blogg :D Det stämde rätt bra faktiskt. Det var fint väder iaf. En som tände på elden och en annan som stog med vattenslang och försökte släcka den typ. Mysan och Sim härjade runt på gräsmattan och vi försökte att komma på vem vi skulle slängt i brasan av de som var där om vi måste välja en. Hade det varit nå hundra år sen hade väl jag blivit grillad först som har rött hår och gröna ögon.


Nu ska jag ta å packa lite. Tåget går strax efter åtta i morrn bitti.

Av rödluvan/emma - 30 april 2009 13:24

Nu börjar förkylningen släppa. Jag som aldrig brukar bli sjuk har lyckats bli smittad av nått Daltonsvirus eller nått. Har inte gjort ett skit på flera dagar utom att ligga på soffan.


I morgon åker vi till sthlm. Jag, Mysan, syrran, Simone och mamma. Det ska bli jätte mysigt att komma bort ett tag. Vi ska till kusin Tess. hennes son Totte fyller år. Även moster, morbror, kusin Micke och mormor kommer. En riktig släktträff =)


sola lite på ballen nu kanske :D

Ovido - Quiz & Flashcards