Alla inlägg den 21 april 2009

Av rödluvan/emma - 21 april 2009 20:15

Har hittat världens skönaste sport-bh tror jag. och snygg är den oxå! Eller hur?!Har ju en rosa så tänkte köpa en gul oxå så jag har nått att byta med för jag använder den typ jämt. Men den var slut så en tjej på intersport skulle beställa in en till mig. Tjoho tänkte jag. Men på bussen hem ringde hon och sa att de var HELT slutsålda. Så hon skulle kolla om de fanns nån i grönt kvar. Vill ju ha nån med färg så HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Annars måste ja väl köpa en i svart eller vit =/ lite tråkigt..

Av rödluvan/emma - 21 april 2009 10:15

I helgen har det varit full rulle hela tiden. Mamma som fyller år i morrn, firade vi i lördags med pannkakstårta. I söndags var det simskola. Efter det åkte vi hem till virre innan vi alla åkte hem till Anzo som fyllde år.Igår kom mamma och var med barnen när jag var på sjukhuset för en sista kontroll efter blindtarmsgrejset. Sen invigde Mysan och Sim ballen med fika.Här kommer lite bilder

Ovido - Quiz & Flashcards