Alla inlägg den 1 juli 2008

Av rödluvan/emma - 1 juli 2008 21:55

Idag vart det till å köra truck igen.. liksom igår. De märks att jag har tagit Kalles plats på shemat. Sen jag började har ja kört truck alla dagar utom första då ja bandade och en halvdag i packen.


På lunchen åkte jag till Nisse och hoppade studsmatta med Mysan. Hur kul som helst! och bra träning kännde jag. Mysan var alldeles svettig redan när ja kom dit.


Sen tillbaka på jobbet å körde truck igen. Vart övertid sen oxå. Men då valde jag att packa iaf. Börjar ju få sittsår :p

De jävliga var att rullbanden som matar ut säckarna inte funkade som de skulle. Så efter var fjärde säck fick ja handmata fram banden men knappar (band 3 och 4). Gaaahhh! Gu va jobbigt det var! Har ont som f*n i fingrarna nu (snyft!). men det är ju som vanligt när det är övertid.. nått måste ju gå fel. Jag såg ljuset i tunneln! Höll på att packa säck nr 184, skulle packa 190. Nä då far säcken av och klorat forsar ut.. Jahopp! bara å nödstoppa.. bäljen hade gått.. men men var hemma lagom till kl 21  iaf :D


Så nu har ja tagit mej ett efterlängtat bad. Bara hoppa i säng och upp å jobba sen igen då.


gnatt

Ovido - Quiz & Flashcards