Alla inlägg den 14 juli 2008

Av rödluvan/emma - 14 juli 2008 22:12

Igår var det full rulle hela dagen. Måste ha gjort av med många kalorier (yej!).

Brorsan och hans två söta avkommor hämtade upp mej och Mysan. Vi for upp till södra berget och gick Tarzan stigen. Pappa och Kerstin var med oxå. John sprang först (följa John) och visade vägen. Efter lite mer en halva stigen snubblade My på en rot rakt ner i en jord-vattenpöl. Hon var helt förstörd över att byxorna vart skitiga och ville gå tillbaka, vilket skulle ha varit längre. Så jag fick bära henne resten av vägen (svettigt)..


Nästa anhalt vart Donken å sen till Norra. Där busade vi på tills det var dax för middag hemma hos pappa. Syster med fam kom oxå dit. Med taco (för mej, taco x3? för andre) i magarna gick vi ut på gräsmattan och härjade. Sparkade boll, brottades med syskonen och barnen osv.


Idag skulle jag ta en prommis hem från jobbet hade jag tänkt. Hade till och med sett fram emot det. Men när det började regna tappade jag lusten.. Syskon hämtade upp mej och vi fick middag hos pappa igen.. brorsan spelade lite gitarr (måste göra de mer innan han åker).


Anzo kom hit och hälsade på ett tag. Bättre kompis är svårt att hitta.

Vi blev kompisar på sista aprill i 8:an. Bara sådär liksom. Vet inte riktigt hur det gick till, det bara hände. Sen dess har vi varit jätte tajta. Är det nån jag litar på till 100% på så är det henne (och typ två till).

älskar dej gumman!


puss


Ovido - Quiz & Flashcards