Alla inlägg den 12 juli 2008

Av rödluvan/emma - 12 juli 2008 23:33

Det finns en person som kan göra mej så j*vla irriterad och förbannad! Men det finns inget jag kan göra åt det heller.. det som är så frustrerande. Inget skulle bli bättre av att jag skäller heller så det är bara att bita ihop.


gaaaaahhhhh!!

Av rödluvan/emma - 12 juli 2008 20:46

Hur kommer flugor och nyckelpigor in mellan fönsterglasen?


Det var My och Simone som undrade men jag har inget svar..

Av rödluvan/emma - 12 juli 2008 18:14

Va de har regnat idag! Jag tycker det är rätt mysigt att sitta inne å tat lugnt då men för My som bara vill cykla nu hela tiden är det inge bra.


Mamma tog med sig Simsalabim (kärt barn har många namn) och kom hit. Så då hade dom varann att roa sig med iaf. Eftersom det inte vart nått syskon till Mysan (än iaf) så är det underbart att Sim finns. Dom är nästan som syskon.

Jag både vill och vill inte ha ett till barn. Den skulle vara mysigt och roligt för My med ett syskon. Men samtidigt är det skönt att hon är så pass stor att hon kan göra det mesta själv. Slipper passa henne hela tiden och blöjor å sånt. Fast träffar man nån ny kanske man tänker annorlunda. Är ju inte för sent än iaf =)


Efter att mamma och Sim åkt tog vi ett bad och sen hade det slutat regna! Så Mysan tog cykeln och jag tog benen till affären en sväng. Stannade ett tag i lekparken på hemvägen.


Nu har vi just käkat fahitas kryddad kyckling (tabasco till mej) men råris. Riktigt gott vart det. Mysan har ätit hur mycke som helst och nu kollar hon på disney dax.


I morrn kommer brorsan och barnen hit. Har inte träffat dom sen syrrans bröllop tro ja? de var i augusti.


hdsl

Ovido - Quiz & Flashcards