Alla inlägg den 31 juli 2008

Av rödluvan/emma - 31 juli 2008 17:17

nu har jag sovit dåligt i typ en vecka igen. Blir nog ett piller ikväll.

orkar inte skriva så mycket..

sön: var hos yster. loppis (inte min grej)käkade tacos.

mån: jobbade. jag och olle gjorde jätte god fruktsallad.

tis: jobbade. käkade på stekhuset med jimmy. gorgonzola-panerad biffstek. sjukt gott!

ons: jobbade. Firade Theo som fyllt 4!

tors: jobbat, körde lastbil idag en bit ;p vart även tvingad att backa och vända mitt i vägen.. vart lite nervös faktiskt men det gick fint =D

tråkigt att flera i min närhet ska vara deppade och nere.. det smittar liksom av sej.. att det dessutom beror på bla mej i ett fall gör det inte bättre. förstår inte riktigt varför dock. kanske får svar på det senare..

vart endel ändå =)

so long..

Ovido - Quiz & Flashcards