Alla inlägg den 4 september 2008

Av rödluvan/emma - 4 september 2008 20:30

Härligt att de kommer igång igen! =D Igår kollade ja på 2 nya prison break och nu ska ja snart se south park! Nån som har nå bra tips på serier? let me know! jag är arbetslös så jag behöver ju nått tidsfördriv =PIdag har jag rört lite på fläsket iaf! Vart en prommis med Linda runt sidsjön i det härliga vädret =) å på söndag blir det 2 timmars innebandy. lär ha dåligt med träningsvärk efter första gången då ajaj.. kommer ihåg smärtan sen sist. Gick som en cowboy i en vecka typ. Men det ska bli så j***a KUL!!Mysan och jag har bakat syltgrottor idag(håller jämt på att säga köttgrotta =/). hennes vart ju bättre än mina. Sen kom vår kära Margot med äppelmos som hon hade gjort =) De ska va till pannkakstårtorna när My fyller år!

Ovido - Quiz & Flashcards