Alla inlägg den 23 september 2008

Av rödluvan/emma - 23 september 2008 21:42

Bitarna var så små så han va tvungen att ta två :D

Av rödluvan/emma - 23 september 2008 21:27

Den 9 okt fyller jag år..igen (tar ju aldrig slut). Den här gången blir det barnfritt. Inget barnkalas! Tänkte mej att släkten och närmsta kompisarna ska med mej ut och käka nånstans lördag den 11e istället.

Eftersom min familj är praktiska av sej vill de ha en önskelista så här är den:

1. En bil =D
2. Boobjob =P

okej seriöst..

3. grillvantar svartvita (Lisa)
4. spispattsskydd i rostfritt(måste finnas nått bättre ord)
5. sängkläder

hmm kommer inte på nå mer nu..

Av rödluvan/emma - 23 september 2008 14:48

Eftersom jag inte själv har nån kamera så har jag stulit bilderna fån min farbrors blogg (Ugly Fulo). Mys kalas.Till bilden med mej på hade han skrivit:"När den gröna lampan lyser tar Emma emot."HAHA

Av rödluvan/emma - 23 september 2008 14:31

Blir liksom bakvänt nu. Jag jobbar på helgerna och är ledig på vardagarna. Igår var jag på stan och käkade lunch med yster och Elaine. Sen var ju dom tvungna att gå tillbaka till jobbet men då stötte ja ihop hem Boz och Finnen så då hängde ja på Charm med dom ett tag.Tänkte att man borde ju ha tid att komma igång med träningen nu när man inte jobbar men det har inte hänt än iaf..Men idag vart det en lång rask promenad med modernatur, Margot och yster. Syrran höll på att avlida. Jag tyckte det var skönt. Joggade tillåmä sista biten.Nu har jag varit hos frissan och är assnygg i håret! Synd man aldrig får till det lika bra själv sen.Nu ska ja ta å gå bort till pappsen som fyller en jävla massa år idag. Man får liksom bjuda in sej själv för att det ska bli nått. Sen tar han för givet att man meddelar alla andra oxå. Så jag skulle ju kunna bjuda in vilka jag vill. Nån som vill komma är de bara att göra det =D Skulle va kul om jag hade med mej Max va pappa?! HAHASo long suckers!

Ovido - Quiz & Flashcards