Alla inlägg den 29 september 2008

Av rödluvan/emma - 29 september 2008 23:37

Nu har jag inga singel kompisar kvar snart! Jag får söka till "Ensam mamma söker"!

Av rödluvan/emma - 29 september 2008 18:35

Nu börjar jag bli riktigt nervös för att flytta! Eller inte själva flytten kanske men att packa och städa. Det är bättre att flytta ifrån nån för då tar man de man vill ha och slipper urstädningen =D

Hämtade kartonger hos Linda på COOP i helgen iaf så jag kan börja packa redan nu. Kanske slänger ner lite grejer när Mysan somnat.
Mysan fick pärlor av Linda (morr) när hon fyllde år som låg över hela golvet och bordet förut. Ja sa åt My att städa upp men då sa hon: "Vad gör de då? Vi ska ju ändå flytta."
HAHA

Av rödluvan/emma - 29 september 2008 00:10

Nu har ja fått veta 2 st som ja inte visste läste min blogg iaf. Fan va kul! =D

Ovido - Quiz & Flashcards