Alla inlägg under mars 2009

Av rödluvan/emma - 5 mars 2009 13:26

Det ser förjävligt ut här men jag har ingen ork över alls till att städa. Jag ser förjävlig ut! Livet är förjävligt. Allt är förjävligt för tillfället helt enkelt!Men jag är inte bitter..

Av rödluvan/emma - 5 mars 2009 10:27

Har endast sovit 7 timmar sen i måndags. Skulle behöva en egen narkosläkare för hemma bruk. Nån som vet nån billig?

Av rödluvan/emma - 4 mars 2009 08:23

Har påsar under ögonen och en underjordisk finne på hakan. En såndär som man inte kan klämma men som är röd och gör ont =(Igår natt sov jag inget alls å i natt somnade jag vid halv 3 nångång..Nu ska jag försöka täcka över besten å knata mot dagis.Diggar stillbilden på 6an btw..

Av rödluvan/emma - 2 mars 2009 20:41

I fredags var jag på sexparty hos Stazen. Du vet såntdär där de visar olika sex hjälpmedel å sånt. Det var skit kul! De bjöd på vin öl och paj =) Jag beställde några massageoljor. En som luktade after eight! Kom väl därifrån vid halv 12 och då blev det en sväng på stan.Igår vart det oxå party. Då hängde jag med till innebandyn och kollade på och tog mej nån öl. Sen vart det Irish. Nu har mysan somnat och jag väntar på att 2½ men ska börja! Idag har jag fikat och strosat på stan med syrran. Köpte ett gulligt linne för endast 24 kr! Som hittat!

Ovido - Quiz & Flashcards