Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Vilken härlig dag!

Av rödluvan/emma - 24 april 2009 23:34

Har verkligen haft sommar känslor idag!


Var lite motigt att gå och träna men kände att det behövdes om jag skulle kunna äta chips hos Anzo ikväll med gott samvete.


Gick upp till Pernilla och Cissi vid 14 och där satt vi och solade till typ 17. Drack kaffe som sedan byttes ut mot cider (lite mer svalkande ju) =)


Nu ska jag och Anzo lägga oss och kolla på film i sängen. dvs när hon har duschat klart, tycker hon tvålar in sig lite väl länge.. O_o


passade på att kolla lite gamla bilder på hennes dator :D

 
 
Ingen bild

virre

26 april 2009 00:05

Fina bilder =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards