Direktlänk till inlägg 26 juli 2008

dyket

Av rödluvan/emma - 26 juli 2008 18:32

Idag har jag Simone och Mysan varit på dyket halva dan. Riktigt skönt var det. En kille ja snackade med igår och sagt att han kanske skulle dyka upp gjorde faktiskt det så vi fick sällskap av han och hans son ett tag (han sa att dom skulle komma och spänna sej på stranden så ja trodde han skojade).
När dom dragit kom Anzo och Atlas. Atlas är verkligen aktiv nu och ska greja med allt. Sist vi var där tillsammans satt han bara i en pöl och var helnöjd :D

Nu sitter tjejerna på en filt framför tvn och käkar lördagsgodis :) Sen ska vi lägga oss i min säng och läsa böcker å sova (hoppas dom går med på det..).

 
 
Ingen bild

Yster

26 juli 2008 22:36

Mina gulltjejer. Puss puss-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards