Direktlänk till inlägg 26 september 2008

tycker ingenting..

Av rödluvan/emma - 26 september 2008 12:23

Va dåliga folk är att kommentera. Tycker ingen nånting om nått? musiken tex.. ? skulle va kul om nån säger va d tycker. Vet inte ens vilka som läser bloggen..

 
 
Maria

Maria

26 september 2008 16:22

Hej!
Jag har nyss börjat följa din blogg. Jag gillar din blogg eftersom du lägger upp rätt många bilder. Och jag tycker även om musiken du har lagt in, jag har så blandad smak när det gäller musik så jag tycker om det mesta.
Sen är det ju även kul att läsa din blogg eftersom man vet vem du är och så. ;)

http://mammamariasblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

yster

26 september 2008 20:53

musiken kommer jag förmodligen aldrig kommentera, har ingen ork att lyssna på den....men jag kommenterar om annat ibland iaf:)

 
fia

fia

26 september 2008 21:21

Håller me dej, att de är trist när de inte komenterar, ja gör de så fort ja läser här hos dej , har inte läst på ett tag nu, hoppas du får en trevlig helg =)

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards