Direktlänk till inlägg 28 september 2008

förkyld!

Av rödluvan/emma - 28 september 2008 23:58

Har jag varit i tre dar nu men det börjar gå över. Stod på aveny igå och snörvlade med rinnande ögon. Senast ja var sjuk var typ ett å sen nä ja tappade rösten.

 Det var skit kul att jobba i lödags iaf! Träffade många jag inte sett på länge. tillåmä en kompis fån sthlm å hennes kille. Kul som fan! Fick komplimanger för min frisyr och hårfärg som vanligt :D de ä oxå kul. Nån kille ville ha mitt nr oxå.. Men de finns fan inga snygga killar i sundsvall. Vi körde en lek i garderoben där vi måste säga den snyggaste som kom hela tiden. Men vi fick lägga ner för jag såg typ inga alls =/ Tro jag såg typ 2 på hela kvällen. Kanske mej det är fel på =P


Ikväll har vi spelat innebandy igen. Hade inga avbytare den här gången så det var lite tungt. åsså förkylning på de men det är mycke bättre nu faktiskt.


I morrn ska ja hämta Mysan på dagis. Ja längtar!



 
 
Ingen bild

Zombie

29 september 2008 18:18

Hävdar fortfarande att det fanns iaf en snygg kille där.. vakt va han oxå.

 
Ingen bild

jag

29 september 2008 18:49

vakterna räknades inte =P

 
Ellinore

Ellinore

30 september 2008 22:03

Skönt att du också kan bli sjuk NÅN gång ;P
Fast annars är det ju iofs inge kul å bli sjuk...

http://www.metrobloggen.se/ellinore

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards