Alla inlägg den 20 maj 2008

Av rödluvan/emma - 20 maj 2008 18:02

Har gjort matte prov idag (blää)! Det tog mej hela dagen faktiskt. Ett kap i matten och ett eng prov är det jag har kvar nu för att få ut behöriget. Kommer att få gå nån dag i skolan nästa vecka oxå. Fick veta nu att tydligen får vi inte ut våra omdömen heller förns vi lämnat in exakt allt. Det är ju skit puckat! dom satte de ju i torsdags för tusan! Det är ju därför man kommer till skolan på fredag!

Lunchade på Åhlens idag med syster och Mone. Fick med mej Elaine oxå. Det var mysigt. skönt att komma från lite.

Hämtade Mysan på dagis och satte henne i barnstolen sa hon: "Jag är inget barn längre". "Nähä", tänkte jag. Det gick fort. Jag som trodde hon bara varit hos pappa sin i några dagar. Så hemma efter maten satte hon igång att diska. På nått sätt blir det alltid mer disk än innan hon började..

Nu har jag +9 cider i min kyl tack vare en vänlig själ som nu har -9 cider i sin :D (kanske har lite användning av matten ändå).

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards