Alla inlägg den 24 maj 2008

Av rödluvan/emma - 24 maj 2008 18:39

Jag har faktiskt klarat det! jag är ju grym! :p
Hade jätte kul igår. Först träffades de första i klassen hemma hos Gustav vid tio. Vi skrev i varandras mössor och drack en skvätt. Vi gick sen i samlad trupp till Altinska där vi käkade (besviken på maten btw).
Jag och några till sprang sen på stan en sväng så vi vart lite sena till skolan. Behandlarna hade nån sketch och sjöng. Vi hängde godisstrutar runt halsen på lärarna, fikade och den fick vi våra omdömen!! Jag fick UTMÄRKT!! Det är det bästa man kan få! (ja men alla har inte hört det än yster). Vi knäppte klassfoton som Sven har sagt att vi ska få sen (vi har inte ens fått dom från förra året).

Syrran ringde när dom var utanför å skulle hämta mej. Jag sa "ni har ingen skyllt va?". Då la hon bara på. Så när jag kom ut stod hon och andre där med skyllt, ballonger och champange och tjoade :D De var rätt kul faktiskt. älskar min syster =) hem till mamma (lyckade klämma fast en ballong i bildörrn utan att den smällde!?)
Släkten och kompisarna dök upp efter som.. Jag fick massa fina presenter!! (dammsugare bla!!) Mamma hade gjort jätte goda pajer och beställt en jätte fin tårta. Elaine och sara kom och vi åkte till emil på förfest. syrran hängde oxå på. Vi hade hur kul som helst. Sen var vi på olan tills det stängde. Lite ont i huvet idag faktiskt...å nu ska ja snart åka och jobba..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards