Alla inlägg den 31 maj 2008

Av rödluvan/emma - 31 maj 2008 21:34

.. innan jobbet..

Först och främst Taco jag älskar dej!! Efter jag ätit hatar jag dej!! Lyckas ju alltid bli spymätt innan ja är klar..


Idag har jag sytt!! =) (medans mamma och syrran tjöt av skratt) Tre knappar faktiskt (egentligen fyra för jag fick ta bort och göra om en). "Är du verkligen min dotter" säger mamma. Men vadå? Det finns väl massa annat jag är bra på istället! (tror jag..) Jag kanske har andra intressen. Så de så!


Nu måste ja ner på avven! TATA!!

Av rödluvan/emma - 31 maj 2008 11:26

BH Svart spets med turkosaktigt tyg under. Min favvis =(


Aveny tröja T-skirt med krage. Mörkblå med Aveny tryckt på ryggen och crew på ena bröstet.


Kan jag ha glömt det hos nån? Hör av er isf.



Av rödluvan/emma - 31 maj 2008 10:45

hände inte så mycket. Var ute i lekparken. Tog en prommis till affärn. Olle kom och käkade blodpudding. De ä götta det =) Fick klippa Mysan lite efter att ha mutat henne med godis :p

Hahaha Olle säger "Jag vill oxå ha barn! Kan inte du donera ett ägg som kan befrukta mej?" hahhaha  "Hmm, hur tänkte du nu?" MORON!


Nu håller Mysan på å grejar på ballen. Hon stängde dörrn nu å sa hon ville va ifred å ha lugn och ro så ja antar hon håller på med nått bus..


Aja.. gå på aveny ikväll och dricksa mycke i garderoben vettja ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards