Alla inlägg den 5 juni 2008

Av rödluvan/emma - 5 juni 2008 18:29

Vaknar sakta av en avlägsen röst som upprepar: "jag har bajsat mamma!" typ hundra gånger. Jag kliver upp och hjälper henne " jag har ropat på dej jätte många gånger!" .. "ja men ja trodde det var en dröm", svarar jag.

Det är varmt. Kollar på termometern. Minus 14 grader ute idag oxå (den har frusit fast eller nått).


Är ute i lekparken ett tag å går på affärn men det är för varmt för att vara ute. Åker till syrran. Barnen springer runt medans jag och yster håller på att avlida av värmeslag. Jag fattar inte att dom orkar! Tänk om man hade haft hälften av deras energi.


Imorrn är det klassfest! tjoohoo! Tio år sen jag gick ur nian. Att man blivit så gammal! Jag känner mej inte så gammal ju..

Det ska bli så kul att se alla. Undra om de som tyckte illa om en då kollar snett på en nu oxå. Om töntarna blivit hunkar och tvärt om =p

Det är en person som jag så gärna vill ska komma..


När barnen har somnat är det fest =P då ska vi dricka vin och käka nötter.

Ovido - Quiz & Flashcards