Alla inlägg den 25 juni 2008

Av rödluvan/emma - 25 juni 2008 20:11

Då var tredje dagen avklarad! Bara resten kvar..

Idag har jag suttit i trucken hela dan i morrn blir det nog packen..


Har liksom inte så mycket å skriva om, har inte hänt nått speciellt..

Mysan vart sjuk igår så Nisse fick hämta henne från dagis.

Var in till stan och käkade glass (dumleglass-max = inge vidare) å kollade på film med Jimmy och Linda. Minns inte va den hette.. Dragonworrior kanske? Bra va den iaf.


Konversation med Mysan för nån dag sen när hon inte ville lägga sej:


Jag: Men du behöver sova, och jag har saker som jag vill göra när du har lagt dej när jag är själv.


My: Ja men jag har oxå saker jag behöver göra!


Jag: Jasså vadå för grejer?


My: Ja, skriva listor å sånt.


Jag: hehe, jaha, vadå för listor?


My: Hur många dagar jag ska vara på dagis till exempel.


haha hon är rolig =)


Ovido - Quiz & Flashcards