Alla inlägg den 28 juni 2008

Av rödluvan/emma - 28 juni 2008 16:45

Jag då var en vecka gjord på jobbet. I går fick ja sluta vid 13 för det inte fanns nått att göra. Då åkte jag hem och tog mej ett bad. Bestämde med Linda att vi skulle ut på krogen en sväng på kvällen efter att hon sluta jobba. Min vän Olle erbjöd mej att åka med in till stan, så han kom och bjöd mej på käk på Alforno =D Sen drog vi in till stan och hämtade upp några kompisar till han innan jag var avsläppt i stan. Cissi ringde och jag hängde med henne på en grogg hos nån Daniel som bor bredvid Linda.

När linda kom hem gick ja dit och sen gick vi ner på stan. Hade fått veta att jag skulle vara uppe i hoppbacken nio på morgonen så ja tänkte inte va ute nå länge.

Vi gick först på Daltons en sväng och hälsade på Wille som jobbade som vakt. Sen ner på Olan. Gick in gratis igen. Bra att Linda jobbar där :D Billig öl oxå. Vid ett kom min skjuts hem.


Nio i morse var jag uppe i nolby hoppbacken (med gårdagens smink och frisyr kan ja tillägga). Tomas och boza verkade rätt stressade. Jag fick sätta mej å skriva startlistor för hand. Sen vart ja tilldelad hörsnäckor för att kunna kommunisera med grabbarna i backen å sånt. Sen satt ja uppe i tornet (bästa platsen) och skriva meter och tider på de som tävlade. De va rätt coolt faktiskt.

(Tomas kom på 3e plats)


Nu är ja hemma igen. Ikväll är det fest vid krossbanan för alla som varit med å tävlat eller hjälpt till. Har inte bestämt än om ja ska dit.. vill ju kunna ta mej hem när ja vill å sånt..



Ovido - Quiz & Flashcards