Alla inlägg den 8 juni 2008

Av rödluvan/emma - 8 juni 2008 15:09

Hade sjukt kul i fredas på 10års klassfesten. Vissa har man ju stött på nån gång då å då men vissa hade man ju inte sett sen skolan. Joanna saknade ja jätte mycket! Hade varit skit kul om hon varit med oxå. Hon var ju den enda i klassen som jag umgicks med och fortfarande har sporadisk kontakt med (hon bor i New York).

Lyckades paja digitalkameran. Tappade den i golvet.. Hoppas den går att tömma iaf. Gick lös med den på slutet =D

Drack gratis gjorde jag oxå! Trodde ja kanske skulle få personalrabatt men slapp betala helt =D (tjoho).


Igår låg ja i sängen hela dan innan jag började jobba kl 18. Var rätt seg (men d var det värt).

När jag kom till aveny fick jag agera vakt för det var ingen som dykt upp. Stod i dörrn och släppte in folk. Rätt kul faktiskt. Ringde runt till de vakter jag hade nummer till så de dök upp två efter ett tag (lite synd för jag var ju bra på det där ;p). Då var det bara att gå in i garderoben igen..

Var trött och seg men de gick bra. ingen trängsel direkt.

Måste ha sett väldigt puss och kramvänlig ut för fick mycke sånt (allt var inte frivilligt)..


får se sen om ja kanske lägger in nån bild om d går att tömma kameran.

puss

Ovido - Quiz & Flashcards