Direktlänk till inlägg 20 juni 2008

Midsommar

Av rödluvan/emma - 20 juni 2008 19:11

Ja då var det midsommar igen då. Dans runt ett manligt könsorgan (syrran ska kommentera det varje år)..  En karl som dansade i mitten och visade hur man gjorde flörtade med mamma haha.


Stod och kollade när syrrans kompis Josse dansade folkdans, hör ett "SPLATT", tittar ner.. Tro på f*n att en fågel j*vel lagt en kacka på mitt vänstra bröst! Åh thank you! Kanske drog blickarna från mitt gigantiska munsår iaf..


Andre som trodde det var lördag hade rakat pungen helt i ondödan btw :p (yster har humor)


Hemma hos yster efter tårta och mat får mamma och syrran mej att börja grina. jag har varit en hemsk människa, I know..(beror nog på sömnbristen, ja vet, ja är patetisk)..


Gla j*vla midsommar. Nu ska ja dricka öl!


 
 
Ingen bild

anzo

20 juni 2008 21:14

Glad Midsommar min patetiska favorit gumma =)
Tat lugnt med ölen..
Puss på skinkan.

 
Ingen bild

jag

21 juni 2008 20:20

Tack gumman min =)
hoppas ni hade det bra!
pussar i massor!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards