Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

härlig dag

Av rödluvan/emma - 30 juni 2008 00:51

Var bara på festen en sväng igår. Käkade och drack några öl. Sen åkte ja hem till sängen. Var så fruktansvärt trött.

Sen stängde ja av ljudet på mobilen och la den andra under täcket.

Jag lyckades sova till halv två (typ..vaknade några gånger). Skönt!!


Linda kom och hämtade mej vid fem tro ja. Vi åkte in till stan och käkade på BK. Skönt som fan ute i solen. Sen kom Anzo in. Vi strosade runt lite och satte oss vid vängåvan ett tag (dom vart väldigt farsinerade av några nyckelpigor som parade sej i busken bakom. Linda fick nån bra bild oxå).

Sen var vi på bio och såg Sex end the city. Den var rätt bra faktiskt.


Nu har ja just kommit hem. Om drygt fem timmar ska ja dra till jobbet. Så nu är de sängen!


natti natt


 
 
Yster

Yster

30 juni 2008 10:15

hej, synd att jag inte kunde följa med, ville värkligen se nyckelpigorna para sig, hmpf...eller jag menar sex and the city O_o

http://lisa.pahn.se/blogg

 
maijsan

maijsan

30 juni 2008 17:49

ne dieten i sig är inte speciellt bra men vill man tapp i vikt fort och få en bra pusch frammåt så funkar de, men ja gick inte upp direkt efter... men jag behöver en total blackout när de äller mat ibland annars tar mitt ätande över, sjukt, i know!! kram

http://mmmaijsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rödluvan/emma - 1 april 2010 14:57

Sorry Pernilla =/ att jag är så dålig. Hoppas du kryar på dig!   Hur gör jag för att blogga från Iphonen?? Jag kan skriva rubriken men kan inte skriva nått inlägg.. Tell me! Då lovar jag att det blir fler inlägg och bilder.   Jobbar iaf på Os...

Av rödluvan/emma - 1 februari 2010 21:03

*SOMMAR!! *En bil. Det här börjar bli ohållbart.. *En resa   Högre makter, hör mig!!! ...

Av rödluvan/emma - 28 januari 2010 00:47

Började på Life igår! Det känns riktigt bra. Mycket att lära men det är ju intressant oxå.   Idag på morgonen var vi på Macronova träff. Vi fick fin frulle bestående av mjukt bröd med diverse pålägg, brie, vindruvor, kaffe och jos. Medan vi satt ...

BIO

Av rödluvan/emma - 22 januari 2010 03:13

Avatar var skit bra!

Ovido - Quiz & Flashcards